یکتا

ازخاطراتم درترکیه در کنار همسرم و میوه عشقمون یکتا مینویسم

یکتا

ازخاطراتم درترکیه در کنار همسرم و میوه عشقمون یکتا مینویسم

۴۴

سلام آخرین پنجشنبه سال 88 برای همه دوستام
کلی گشتم تا کیبورد فارسی روی کامپیوتر برادر شوهرم نصب کردم
خواستم یه تبریک پیشاپیش بگم
به همشهری خوبم که همیشه به یادمه امیدوارم امسال رو با شکوه و پیروزی آغاز کنی
به فائزه عزیز که چند تا پستو زحمت کشید و همیشه به من سر میزنه امیدوارم امسال رنگ و بویی تازه برات داشته باشه و شکوفه زندگیت امسال پربارتر باشه
به پرنده خانم عزیز که جز اولین خواننده وبلاگم بود امیدوارم تو عزیز هم در کنار عشقت سال نو رو با روشنی جشن بگیری و سال دیگه تو خونه عشقتون جشن بگیرین
به مریم عزیز که همشهریمه و نی نی در راه داری میدونم امسال برات متفاوته ارزو میکنم با اومدن باران کوچولو زندگیتون شیرین تر بشه
به جینا عزیز که نتونستم زیاد به وبلاگش سر بزنم ولی مثله خواهر کوچیکم دوسش دارم ایشالله امسال سال پر از شادی و موفقیت در تحصیل برات باشه و به هدفهات برسی
به یاسمین عزیز و شوهرش که با دیدن هم کلی خاطره داریم فکر کنم سارا کوچولو اومده باشه امیدورام کانون زندگیتون گرم و پر از شادی و موفقیت باشه
به بهنوش عزیز که همیشه به من لطف داره امیدوارم سال جدید سال تحول و تغییر به بهترین برات باشه
به ستاره عزیز که امیدوارم امسال سال رسیدن به هدفهاش باشه
به خانم معلم عزیز که معلم کودکان استثنایی امیدوارم امسال پرتوان تر و با انرزی تر باشی و به خواسته هات برسی
و به همه و همه هر کس که وبلاگو میخونه تبریک میگم و از خدا سال بهروزی و پیروزی برای همه ارزو دارم

منم سفره هفت سین چیدم شیرینی هم پختم و شاید شوقم برای نوروز بیشتر از ایران باشه امسال به خاطر دخترم و شوهرم سعی کردم کامل باشه اخه شوهرم هم اولین ساله که با نوروز اشنا میشه و باید بهش نشون بدم فرهنگ ما ایرانیها چقدر بزرگه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد