یکتا

ازخاطراتم درترکیه در کنار همسرم و میوه عشقمون یکتا مینویسم

یکتا

ازخاطراتم درترکیه در کنار همسرم و میوه عشقمون یکتا مینویسم

۴۱

سلام به دوستای عزیزم در چه حالین  ایشاله که همگی خوش باشین من و دختری و بابای دختری خوبیم این دو روز تعطیلی اتاق یکتا رو رنگ زدیم و یه رنگ لیموی باز زدیم قشنگ شد اگه خدا بخواد اردیبهشت سرویس خوابشو میخریم میخوام برای هفت سین سبزه سبز کنم البته اگه سبز بشه چون ایران که بودم هیچ وقت خوب نشد پشه میزد یا بو میداد چند روز پیش سبکه جام جم آموزش داد البته عدس. امروز عدس خریدم الان خیس کردم امیدوارم کچلی نشه  پارسال عید خریدی نکردم و سال تحویل خونه بابام بودیم شوهرم هم رفت قشم منم در کنار اعضا خونوادم هفته رو گذروندم مادر شوهرم آمریکا بود یکی از خواهر شوهرام رفت مالزی بعد از 13 هم که طلاق و ماجراهاش سال قبلش و سال قبلترش که پذیرای 5 خونواده شوهرم بودم یادمه جا برای خواب نبود و مردها میرفتن کنار دریا میخوابیدن چون خونمون به دریا 5 دقیقه پیاده بود وای که اون چند سال از عید متنفر بودم هر 2سالش تا لحظه آخر میگفتن نمیایم بعد تا سال تحویل میشد بوشهر بودن منم که سر کار بودم تا ساعت 2 بعدش خسته باید پذیرایی میکردم آشپز خونه شلوغ حمام بچه ها میرفتن دریا بعد با لباسای شنی تمام حمام شن میشد خدا شاهده هیچ وقت به روشون اخم نکردم اینقدر پذیرایی میکردم که الان یادم میاد بیشتر ازشون متنفر میشم چون من تو اون زندگی براشون کارایی کردم که فقط خدا میدونه  الان یک درصد اون کارها رو برای یو کسل یا خونوادش نکردم ، یادمه تازه گلیم فرش اومده بود بازار سال 86 با عیدی اداره و حقوقم 4 تخته برای خونه خریدم یک میلیون و نیم. همون سال من اداره بودم دختر سه ساله خواهر شوهرم با ماژیک قرمز در نبود بزرگتراش که معلوم نبود کجا بودن دو تا از فرشا رو از خجالت درآورده بود و نقاشی کرده بود هی بگذریم درد زیاده ولی وجدانم راحته به همه خوبی کردم ایشاله عروس بیارن تلافی کنه براشون ولی خوبی به کنار پولایی رو که تو اون زندگی ازم رفت حلال نمیکنم خوب اینم یادی از اعیاد بود که از ذهنم گذشت میگن دعای زن باردار زود اجابت میشه دعا میکنم تو زندگیتون هیچ وقت پشیمونی نداشته باشین و از کنار شوهر و یا خانمتون و عشقاتون نهایت لذتو ببرین. منم برم شام شبو حاضر کنم و وسایل پذیرای چون مهمون داریم به صرف چای

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد